Jobb och plugg

Fick hoppa in och jobba igår och även i morse, men jag har föreläsning nu så jag fick ledig efter halv tio.
Skall forsöka förstå mig mer på statistik och alla dess begrepp. Har iaf gjort upp en arbetsplan igår och det känns skönt.

Just nu är jag helt slut i kroppen och i huvudet och det blir inte bättre av att sitta och lyssna på en föreläsare som är så seg och man förstår inget typ.

I tisdags var jag och anders inne i stan och åt 2-rätters. Jag tog lammytterfilé och anders biff. Super gott!

Just nu känner jag att maj månad kommer vara fullspäckad. Skall bli skönt när denna kurs är över. Då skall det firas.

Min katt rev precis ner en kruka från fönstret som gick i en massa bitar. Att dem inte kan ge fan i alla saker som står i fönstrarna. Blir lite ledsen på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0