japp då var det klart.

jag skall bli partylite konsult. Min startvisning är den 25/4 den som vill komma är hjärligt välkomna kl 15.00. Kan ni inte komma kan du bara boka en visning hos mig(det kan ni göra om ni kommer också), så tar ni dit era vänner och släkt och så kommer jag hem till er och visar massa ljus som man får klämma och dofta på. Det bästa med att vara värdinna är att man får 20 % av det alla handlar för den kvällen, och med dem får man välja vad man vill ha ur partylites katalog. Så boka visningar och var värdinna!

Det skall bli så spännande, jag kommer få hem mitt startpaket denna månad. Där allt komma ingå, så som kataloger, ljus, ljusbehållare, spa produkter. För partylite har inte bara ljus dem har en hel del spaprodukter och well being produkter. Vilket gör att vi kan träffas på en spakväll i sommar med ett glas vin, där vi har fotbad och där jag visar produkterna som ni sedan kan köpa om det finns något intresse. Men dem är jättebra!

Nu har jag precis vaknat och jag skall snart börja skriva på rapporten. Skall iväg och jobba kl 10 idag, på sporthuset. Så hinner inte med så mycket skrvning. Hade en sån sjuk dröm inatt dem handla om denna dag idag, att jag frösov mig, spräckte läppen, bilen gick sönder och jag kom fööör sent till jobbet men då hade karin fått åka till sjukhus, så dem hade stängt ner hela sportuset. Ja skit konstig dröm.

I Helgen kommer sara och jocke ner och då blir der grillning, för hoppas vädret håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAA ikväll då kommer vi :D Tråkigt väder är det idag :(

2010-04-09 @ 10:27:57
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul att du bestämt dig! ses imorrn vid åtta, jag blev inringd nu av titti :)

2010-04-09 @ 11:19:58
Postat av: Lille-Mor

Hej hopp.

Sätt upp mig på gästlistan du, för ljusparty, skoj skoj.

Må gott och känn glädje

2010-04-09 @ 17:07:30
Postat av: Lille-Mor

Hej hopp.

Sätt upp mig på gästlistan du, för ljusparty, skoj skoj.

Må gott och känn glädje

2010-04-09 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0