Idag tittar solen fram.

Skall jobba på gvik ikväll, det är en konferens på 70 pers jag skall fixa kaffe och en matig macka till. Så jag börjar väl i eftermiddag någon gång.

På dagen idag skall jag hinna med att skriva på rapporten, har som mål att skriva en sida om dagen. Så det hoppas jag det blir. Sen får vi ser vad dagen mer har att erbjuda.

Vakna av att min väckarklocka ringde kl 8 och just då var jag mitt i en så underbar REM.dröm. Jag var i det stadiet då man sover som djupast. Jag fundera en "lång" stund om jag verkligen skulle knäppa av alarmet. Men kom sedan på att det är ingen som kommer göra det åt mig för att jag låg ensam i sängen.

Nu skall jag återgå till mitt uppvaknanade. För jag ligger ännu i sängen och drar...

kanske skall göra lite morgongymnastik?! hålet i byxorna syns rätt mycket ur denna synvinkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0