Har lunchrast

Sitter på jobbet och har lunchrast. Börjar få en sån huvudvärk, jäkla axlar, dem börjar spöka nu igen. Det som har varit så bra ett tag nu.
Längtar tills jag får sluta idag, så att jag får komma hem och vila dem. Men då skall jag sätta mig framför datorn och jag vet inte om det är så mycket bättre.

På jobbet idag har jag gjort i ordning på fiskeavdelningen, så ni ser det fint ut där och alla grejer är ute. Trodde man skulle ha glömt bort allt vad som har med sporthuset att göra, men nej det satt i bakhuvudet. När man ställde sig vid kassan var det som att jag inte alls varit borta länge.

Nu skall jag snar gå ut och sälja på alla kunder en massa saker. Älskar när kunder är trevliga, hatar sura och gringa kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0