Gos

Ligger just nu och gosar med chili i sängen, men skall snart gå upp och släppa ut hästarna. Idag skall jag ta min första cykeltur på nya cykeln, för Anders pumpa däcken igår.
Känner att jag har träningsvärk, måste varit från den 1,5 timme låna promenaden med Sandra igår. Fick även hoppa in och jobba igår, vilket spontant jobb man har alltså. Det var en fest på Gvik där dem skulle ha räkmacka och öl/vin, 50 pers. Var väldigt sressigt där ett tag innan dem kom eftersom keges glömt att leverera vissa varor. Men allt gick bra!

Solen lyser här idag och nu skall jag finna motivation till att skriva en analysdel. Hoppas solen stannar hela dagen så att det inte blir som igår, en tjock dimma som man ser smyger sig in.

Några bilder på hotellet vi bodde på i egypten, tänkte kasta upp lite fler bilder och text sen vad vi gjorde under dag 3 på vår resa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0