Godmorgon.

Idag står en del på schemat och i morgon också. Jag skall nämligen på brandövning med jobbet och sen blir det jobb på sporthuset, denna gång med Sandra :). Men först av allt skall jag plugga så mycket jag bara kan idag, för i morgon har jag väldigt mycket att göra som sagt, men jag måste nog hinna med det sista avslutningen också. Tentan skall nämligen in i helgen och det är lite fix med det.

Igår grillades det här hemma med gott vin och en underbar sol. Så underbart!

Igår krossades också vara planer, vilket gör att man känner sig en aning förvirrad nu. Men det dyker säkert upp någon annan lösning.


Dag 2 i egypten, vi står och ser över hotellet och sen skulle jag såklart skoja till det lite, men Anders ville inte vara med på noterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0