Färg i håret.

Sitter just nu och färgar håret, alltid lika svårt att göra det själv. Eftersom man råkar få vissa fläckar överallt som inte vill gå bort. Men det blir nog bra. Skall tvätta ur det alldeles snart.

Ikväll skall jag in till Natta på middag, mys!

Jag och natta för några år sedan.


När jag har tvättat ur håret, skall jag nog sätta mig ute i solen och plugga. Måste läsa lite, sista kursen innan sommaren. Kommer vara så glad när kursen är avslutad, då skall det levas livet. :) Nej men då kan jag koncentrera mig på jobbet bara och bara ha skoj på min lediga tid och på jobbet också såklart.
I sommar har jag en hel del planer, hoppas jag får uppleva en massa, som jag sedan får ta med mig som minnen till hösten...

Kommentarer
Postat av: Natta

Hihi söt bild;) De var riktigt mysigt ikväll det får vi göra om tycka jag:) <3

2010-04-23 @ 21:59:06
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0