Fan va bra!

Idag tog jag en sovmorgon och den var behövlig kan jag säga. Vakna väl vid halv tio, vid tio knäppte jag på datorn och började skriva har suttit här sen dess och jag har fått med en hel del idag och det känns bra för då kan jag åka på kalas med gott samvete.

Igår var vi i slite super mysigt och roligt, fan vad jag skratta. Att spela kortspel man inte gjort på flera år det kan vara krångligt, fick vi bevisat igår iaf och en hel missförstånd kan det bli (som att man inte får ha tecken under bordet SARA och JOHNNY) :D:D

Nu skall jag göra mig i ordning!

Idag känns vintern långt bort, SKÖNT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men jag tyckte det låt så bra när han sa att vi skulle ha tecken under bordet :P haha.

2010-04-12 @ 10:13:56
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0