Det ser ljusare ut.

Idag har jag och min kära varit tillsammans i 5.5 år. Tänk vad tiden går snabbt och vad mycket vi har upplevt tillsammans. Vi har lärt oss både bra och dåliga sidor hos varandra. Men ändå är det han jag älskar! Hoppas på en framtid med dig älskling! <3

Nu är jag blivit riktigt snorig och förkyld, känns inget kul. Men jag måste jobba eftersom det inte finns någon som kan jobba för mig. Så det är bara att lita ut dagen. Skall plugga nu på förmiddagen och eftermiddagen består utav jobb (sporthuset). Ikväll är det möte med skolan, jaa och sen var denna dag över. Förstår inte vart veckorna tar vägen, jag vill hinna med så mycket. Men tiden finns inte.  :(

Vakna igår och det var helt snötäckt ute, träden var vita och det var ett snötäcke på marken, fattade inte att det var sant men det var det. Men det smällte bort under dagen iaf. Men nu sitter jag har vid köksbordet och kollar ut och det snöar. Hoppas inte det lägger sig på marken. Vill ha sol och vår just nu.

Framtiden ser ljus ut, idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vart tar veckorna i vägen? Helt sjukt vad det går fort. Det känns rätt konstigt att titta ut och det snöar, även fast vi borde vara vana med skiten. Saknar dej vännen <3

2010-04-22 @ 10:25:47
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0