Attitydförändringar

Sitter just nu och försöker finna denna berömde motivationen, som jag verkligen har tappat idag, har väl försökt funnit den nu i 1 timme. Håller iaf på att läsa om attityder och attitydförändringar, vart kommer dem ifrån? KAN vi ändra våra attityder? Tänkte att ha som mål att iaf skriva lite idag, är så himla trött så jag skulle behöva sova lite också.
har ju varit vaken sen kl.04.15, man blir jävligt trött på eftermiddagarna då, men får se vad jag hinner.
Ikväll blir det grillning, men det blir nog att man får sitta inomhus. Om inte solen skiner i slite, vi får väl la se!

På efterfesten i somras klockan är väl 03 här eller något och jag skulle visa mina STOOOORA muskler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0