Tisdag och ny energi

Inlägget jag skrev i går va inte riktat till alla. Men jag kände mig väldigt nere igår för känns som att man missar så mycket.

Jag HATAR att jobba när alla andra är ute och har kul, eller umgås.
Jag HATAR att jobba varje helg
Jag HATAR att jag känner att jag inte hinner med allt jag vill göra.
Jag HATAR att vissa inte ens hör av sig och frågar hur jag mår ibland
Jag HATAR att det snurrar i mitt huvud just nu
Jag HATAR att det finns människor som är stöddiga just den tiden när jag minst kan ta emot det.

Jag vill så gärna vara alla till lags, hinna träffa alla, umgås med alla, ställa upp för jobbet, hinna plugga och även ha lite tid för mig själv, i sommar har jag inte hunnit med allt och jag HATAR det.
Men nu jobbar jag inte lika mycket och jag vill verkligen hinna med att göra saker som jag tycker är kul också.

Idag skall jag iaf plugga och försöka komma fram till om intelligenta hus kommer ta över människans intellekt.
Har kommit en bit igår, nu skall jag läsa lite.

Vet annars inte vad som händer idag, det får dagen utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0