Tisdag och katterna ligger och myser



Från teneriffa 08

Vakna rätt tidigt idag närmare bestämmt kl 8.15, så jag gick upp och satt igång datorn, för det är ju mitt bästa redskap nu när man pluggar.
Sen blev det fika ute i trädgården och katterna sprang omkring hur som helt och hade jätteroligt.
Så skönt nu när man kan ha dörren öppen så dem kan springa ut och in som dem vill.
Men dem mötte på sura hunde, för vi var ute och gick med hundarna också.

Idag skall jag gå igenom illustratonen som vi skall träffas ikväll och ha gruppmöte om.
Skall se om jag kommer på några bra frågor om den.
Så skönt att vara ledig från jbbet för då kan man koncentrera sig på det här.

BLev lite ändring i schemat igår så nu skall jag jobba luncher 3 dagar framåt och sen så är den en 3 rätters middag jag skall jobba på fredag. Men det kommer gå bra, lite kul att göra lite annat.
Så blev jag ledig på söndag istället, de va ju bra eftersom vi skall ut på fårönatta en bit in på natten. Så det va ju skönt att man inte var tvungen att upp och jobba kl 7.

Gårkvällen blev riktigt lyckad maten blev bra och de gick faktiskt bra, men lite förvirrade var man i början men gott blev det och lätt var det. Men lite stressigt emellanåt. Men det är väl så.

Skall försöka och komma på någon hobby som jag kan pyssla med, gillar ju att ta kort så man kanske skall ta och införskaffa sig en systemkamera. Skulle var kul :)

Ja va skall man hitta på och äta för någon idag då? får se om jag kommer på något bra.
Nu skall jag fortsätta och plugga, have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0