Tisadag och vi skall flytta snart.



I vintras här i Bro, när det kom så himla mycket med snö på en gång

Igår var jag på ljusparty och kom hem 700 kr fattigare. Men det får det vara värt. Sen har jag bokat in så jag skall ha en visning själv hemma i mitt vardagsrum.

Idag skall bloggen vara inne och sen så skall vi har skrivit en utvärdering. Så just nu snurrar det i mitt huvud, men det brukar ordna till sig.
Skall även börja jobba kl 15. Så innan det måste det vara klart.

Nu är det i stort sätt klart, att vi skall flytta till follingbo. Så flyttlasset går kanske redan nästa vecka. Det går fort här, men det skall bli skönt att få lite större. Men ändå sorligt att flytta ifrån Bro. Men bro finns ju alltid kvar, vi flyttar ju inte till fastlandet direkt.

 I morgon och på torsdag är jag ledig, eller ledig o ledig. Har bara pluggat iaf.

Nu får jag fortsätta med bloggen, till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0