Söndag och jag är slööö




i Helgen har jag jobbat, men även hunnit med att vara i vallstena en sväng igårkväll.
Anders var ute med sina kompsar igår, börjat bli trött på att jobba varje helg nu. JAG VILL OCKSÅ UT OCH
DRICKA ÖL MED MINA KOMPISAR. Men skall iaf på middag ikväll med några av dem.

Var vid polisen i fredags och lämna in en jättefin cykel som jag hittat. Hoppas det inte är någon som
anmält den stulen för då fååår jag den :):). Annars får jag hittelön iaf.

Är så sjukt slö nu, har varit det den senaste veckan. Vet inte om det är någon förkylning som håller på att smyga sig på, men det jobbigaste är att den aldrig bryter ut. Man går och känner sig småkrasslig.

Ja nu är det inte många dagar till vi flyttar och jag har inte börjat packa. Men har iaf tagit hem några kartonger från jobbet som ännu ligger i bilen.

Anders är inte hemma nu, han är hos grannen och hjälper honom med något. Så jag sitter här och vet inte vad jag skall göra, trodde jag skulle se honom något idag men nej. Blir nog inte så, jag skall iväg sen ikväll också.
Jaja, vi har väl fler dagar framför oss, men det jobbigaste är att jag jobbar varje helg. När han är ledig och jag är ledig när han jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0