Söndag och det luktar vanlij här hemma

Vårat fönster i julas, längtar till julen eller kan väl säga att jag längtar till december månad. MYS!
Helgen har varit blandat både med jobb och med lite fritid.
Igår jobba jag på dagen, sen åkte vi till vallstena för att sen bege oss till fårö. Där åt vi mat, va uppe i fyren och va inne i massa små butiker och loppisar. En mysig kväll, kom väl hem halv ett eller något, då va man trött.
Sov i bilen hela vägen hem från fårö.

Idag har vi varit i stan en sväng och handla. Sen så tog vi och kavla upp ärmarna och städa här hemma, så nu är det fint och luktar gott. Har nämligen haft vaniljljus tända.
I morgon skall jag på ljusparty  :):):) Mysfaktor på det.

Nu skall jag se tv, sen sova. För i morgon är det en stor dag, har en massa att plugga och gruppmöte, även jobb och sen ljusparty. Hur skall jag hinna med allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0