Onsdag och jag skall precis börja en föreläsning



En liten bild på vardagsrummet, där vi skall flytta.

Igårkväll så såg jag och anders 3 avsnitt av roast på berns och drack öl. Men det va skit skoj, fan vad man skratta i mellanåt.
Får inte missa det på måndag, för har för mig det är då.

Idag har jag varit inne på massage på jobbet, måste nog boka en tid hos henne privat också.
Det var så skönt, men det gjorde ont också. Men då vet man att det hjälper iaf.
Så nu känner jag mig lite mör i axlar och nacke.

Just nu har jag en genomgång på en illustration, som vi skall arbete med i grupper.

Sen skall jag nog åka till vallstena, måste duscha sen umgås lite med familjen.

I morgon skall vi skriva papper på stugan, så då är det bara en vecka kvar tills vi flyttar in.
Har inte börjat packa än, så det måste göras snart.


Nu skall jag lyssna på genomgången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0