Måndag och magen är tom



Längtar lite till värmen nu när det regnar utanför fönstret.
Sköna, varma, underbara Thailand. Miss<3

Nu har vi varit hundvakter åt texas och igår lämna vi tillbaka honom, lite tomt idag. Nu vill jag bara ännu mer ha en hund, lite sällskap och en vän för livet.

I fredags efter jobbet så åkte jag och anders till brissund med texas och så hade vi med oss en grill och så grilla vi korv och åt chips. Där satt vi helt ensamma på brissund och såg på båtarna och när Texas bada, när då bllev mörkt var vi tvungna att bege oss hemmåt, mysig kväll.<3

I helgen har jag jobbat tidigt så det har blivit att man gått och lagt sig tidigt på kvällarna.
Men någon film har vi hunnit med och lite grillat. Konstigt väder har vi iaf, en stunden är det så varmt så att man kan lägga sig och sola och andra stunder så öser det bara ner regn. Vad skall vi få höst egentligen? eller vad har vi haft för sommar?

Nu är jag inne på min tredje vecka som student på bth, spännande för i morgon skall vi börja med våra grupparbeten, jag verkar ha hamnat i en bra grupp så det skall bli kul.
Har precis haft genomgång om vad det hela kommer handla om.

I helgen blir det fårönatta och jobb, skall även försöka hinna med den där mordonsmarknaden som anders ville gå på, tror det även va loppis samtidigt så det kan nog vara något för mig också.

Ikväll skall iaf jag och mamma laga mat med tina på tv, till alla i familjen. Det blir 3 rätter på en timme, hur skall det gå?! Det skall bli jälvigt kul iaf.

Såg filmen "the woman" i förmiddags, den va bra, men ltie seg i början. Men en helt okej film (för tjejer), kan inte påstå att det var en killfilm direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0