Måndag och jobb var det.



Chili ser på mythbusters

Fick hoppa in och jobba idag på förmiddagen, det bokar ju på så himla mycket gäster hela tiden.
Men det är bra för då har man jobb iaf.

Var på biblioteket idag och lämna tillbaka mina böcker jag lånat, så hitta jag en jättebra bok, "psykoliogins lexikon", men såklart kunde man inte låna den. Den kunde vara jättebra annars.
Har iaf så att jag skall jobba med frågeställningen "Kommer intelligenta hus ta över våran personliga intelekt", så jag har funderat och funderat över vad jag skall söka införmation på.
Men det står helt still. Har tänkt på våran utveckling i framtiden, hur dem kommer att se ut. Men finns ingen sida som jag verkligen skriver "WOW" för. Det här är ju ingen fråga som jag skall ta reda svaret på, jag skall mer bolla med mig själv, om det skulle kunna vara så att det tar över. Men vad tror ni?
Ge mig lite förslag så jag har fått ett uttalande från någon annan..

Igår så boka jag resan till ullared och vi skulle åka den 25 nov, men idag ringde dem och sa att det var fullt, MEN att det var 2 avhopp den 18 Nov så vi tog dem istället. Så det skall bli jättekul, jag och mamma kommer ha så kul. Shoppingens paradis i Sverige :)

Ikväll så vet jag inte vad vi skall hitta på, kanske försöka packa lite mer. Fick en hel del packat igår, så det känns bra. Skall nog äta biffar iaf, så de skall jag ta fram ur frysnen. Har nämligen haft med från jobbet, bra att jobba som kock ibland :):)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja vi ska ha så kul, ser framemot resan till Ullis!

Kram kram

2009-09-28 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0