Måndag och det står still i mitt huvud.


En bild från förra sommaren, ute i Josses stuga.

Borde egentligen kommit en bra bit med uppgiften vi fått att göra men ddet står helt still i huvudet just nu.
jag har börjat men måste slutföra det på något sätt.

Mitt schema idag

- 10-14 individuellt plugg hemma för att slutföra det sista innan  gruppmötet

- 14-16 gruppmöte, slutsaten!

- 16-19 Jobb (Kort dag bara för att jag skall iväg på ljusparty)

- 19- Ljusparty

Så mitt schema är rätt fullspäckat. Vill inte ens se i min kalender denna vecka för den är helt full och nerkladdad.
Ursch! Men jag överlever nog det här också.

i morgon skall våran "blogg" vara inne, lite stressad över det också. Men skall nog hinna det med, eller jag måste helt enkelt.

Känns skönt att vakna upp i en nystädad lägenhet, inte så ofta det händer :)

Nej nu får jag fortsätta men ha en bra dag alla, så ses vi väl snart igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Du får jättegärna komma o hälsa på oss Linda!! :)

2009-09-21 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0