Godmorgon torsdag

har hänt en hel del sen sist, skolan är igång och det är jättekul, intressanta grejer man läser om, igår satt jag och läst om darwins teorier.

För någon dag sen så var jag hemma i vallstena och vi testa min nya rök och den fungera så vi fick rökt lax, med kokt potatis och rom sås. Väldigt gott. Så nu kan man använda den framöver, tänka testa på att röka räkor, det är ju så gott.

Just nu har jag två bloggar, lite jobbigt, kanske just därför som jag inte uppdaterar denna så mycket. Men idag tänkte jag skriva lite här.

Skall åka till vallstena snart, eftersom vårat vatten ännu är dåligt så skall jag dit och duscha, sen direkt till stan och jobba börjar kl 12.
Ikväll kommer dem med Texas vi skall vara hundvakt i helgen åt en rottweiler(tror det stavas så), det blir kul med en ettårig rottweiler, 2 kattungar, jag och anders och en massa saker i våran lägenhet som vi inte vet vart vi skall lägga. Men det skall bli roligt.

Kan man ha sån tur?! Man kan väl hoppas...

Behöver en större lägenhet, vi har för mycket skit :)

nej nu börjar det bli bråttom, tänkte åka till vallstena vid tio och jag skall ännu klä på mig och borsta tänderna och packa.

ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0