Bloggen är nu inlämnad



Såhär har det sett ut på mitt köksbord idag, massa papper, en dator och 2 katter mitt i allt.

Nu har jag skrivit färdigt den och jag hoppas det blev bra. Man får ju inga direkta linjer att skriva efter eller så, men det blev nog bra.

Nu regnar det här hemma, trist. Men skönt ändå, för då känner man att man inte behöver gå ut i det fina vädret.
Nu måste man ju börja tänka på att fixa flyttkartonger och graj. Mycket att tänka på, men det klarar vi.
Tänkt första kvällen man får tända en brasa och bara mysa ner sig framför tvn. Mysfaktor.

Nu skall jag hämta posten, och se om man fått några fler räkningar. Det är ju alltid kul, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0