Torsdag och de va kallt när jag vakna



 Det är inte länge till, tills granen skall pyntas

Idag när jag vakna var det 17 grader eller i sovrummet var det 18 grader. Så lite kyligt var det, orkar inte tända en brasa eftersom jag skall iväg till jobbet om mindre än en timme.

Vill så gärna att det skall vara tisdag så att jag har gjort klart tentan och den bara är att lämna in.
Skulle vara så skönt, då skulle en sten lyfta från mitt hjärta och jag skulle kunna ha lite fritid igen.
Men idag är det torsdag så det är bara att ta en dag i taget.
Var stolt över mig själv igår eftersom jag skrev nästan en hel sida igår. Så skönt!

Idag består dagen av jobb till 18.30. Sen hem och laga mat sen plugga.
I morgon är det fredag och då skall jag ha en filéfrossa på koggen, spännande.
Oxfilé, fläskfilé, laxfilé och kycklingfilé, med massa såser och potatissorter.

Trött på att jobba, önskar bara att jag kunde vara hemma och plugga. Känner inte alls för att gå till jobbet, men igår var den ännu värre. När der regna och blåsa, så skulle man helst av allt bara vilja stanna hemma i sängen.

På lunchen idag skall jag nog försöka läsa mer om deprissioner. Hur det påverkar oss människor, varför vi får dem osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0