Tisdag och jag sitter framför brasan


Teneriffa 08

Vakna vid sju idag igen och kände för att gå upp. vad har hänt, har jag blivit morgonpigg?
Gick iaf upp och bjorde eld och satt mig framför tvn, men datorn i knäet. Har börjat skriva lite lätt på hemtentan.
igårkväll iaf så baka jag bröd, så har precis ätit nybakt bröd.Gott!
Såg även svenska hollywood fruar, shit, vilka bortskämde männiksor.

Nu börjar det bli kallare, i helgen fick jag skrapa rutan och i morse när jag vakna var det en halv grad ute.
Uppe i luleå hos malin är det snö, shit. Men det skall bli mysigt när det kommer.

Längtar till vi skall till ullared, nu har man något att se fram emot.

Skall gå och hämta in tvätten, den har hängt ute hela natten så den är väl lite fukttig kan jag tänka mig.

Min jobba som det ser ut nu.

tis - 09.30-16.00
ons - 09.30-16.00
tors - 09.30-16.00
fre - 16.00-
lör - 05.00-13.00
sön - 05.00-13.00

resten av tiden, måste jag försöka plugga så mycket som jag kan.
Nej nu skall jag skriva lite till och sen göra mig i ordning för jobb.




Kommentarer
Postat av: Saaaaara

Det är helt sjukt hur du orkar jobba så mycket och plugga samtidigt! verkligen duktig! Puss

2009-10-06 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0