Tisdag och jag har lite städhumör



Fan va snygga vi är Louise :)


Har jobbat idag sen åtta, efteråt bar det åt rusta för att införskaffa oss en ny tvättställning, våran har gått sönder..Den vek sig på mitten, suck!

Så nu tvättar jag för fulla muggar för att min tvättkorg har verkligen jäst över ett bra tag nu.

Mys med eld i spisen och städdax, måste första finslipa tentan för idag skall den in.
I morgon är jag ledig, skall ha en föreläsning bara, sen träffa Louise <3

Nu har ljusen kommit, skall hämta dem vid mamma någon dag. Sen skulle vi även få en fårölj och en byrå...


Kommentarer
Postat av: louise

ÄNTLIIIIGEN <3

2009-10-14 @ 00:20:17
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0