Söndagsmys med mig själv

Det blev inte att jag träffa madde och sandra W idag. Skall nog ta det i morgon istället. Men sandra J var förbi här en sväng. Hon lämna bland annat biljetterna till GGN, ibland är det bra att jobba på ett stort företag. :):)
Blev väldigt många sandra att hålla reda på här :P

Idag har jag bara suttit i soffan och haft tända ljus och bara varit med mig själv. Jag och tvn.
Men det har varit så skönt, men jag har hunnit med en hel del plugg idag också vilket gör att det känns ännu bättre. Snart kommer anders hem ifrån bro och då skall han ha med sig pizza. 
 
I morse glömde jag bort att ställa tillbaka klockan. Men jag visste det att jag skulle göra det, men jag glömde bara bort det. Mamma fick skicka och påminna mig, så då kändes det som att man tjäna en timme. Nu är klockan innan 17 och det är mörkt ute. Helt sjukt, men mysigt.
Hur många gjorde samma misstag som jag och glömde att ställa om klockan?
Ställer om man klockan i Norge också, Linn och Louise? :)

Nu skall jag fortsätta se lite tv med mig själv, jag har knappt klätt på mig idag. Har ett underställ på mig, så jag känner mig verkligen ledig :)

Har inte jobbat nu på en vecka, guud va skönt säger jag. Jag har nog varit lite jobbtrött, även fast jag tycker det är kul att vara på jobbet med alla arbetskamrater. Men det har blivit lite förmycket i sommar känner jag. Känns skönt nu att jag kan varva ner lite och tänka lite mer på skolan. För det är ändå den jag vill satsa på nu, jag skall klara av det här!!! Jag skall sitta här som beteendevetare om 3 år. Roligt!!!

Linda


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja det gör man! Men solen går ner senare här ändå :)

2009-10-25 @ 19:29:18
Postat av: louise

Jag trodde min mobil hade ställt om klockan själv.. men inte fan de.. Ja o linn va juh ute på vår lilla pub igår och fan va ja va trött i morse.. Men eftersom vi ska på tur går ja upp. Och när ja gjort mig klar på dass väcker ja linn.. Den mördande blicken ja fick då.. ajajaj. Hon ryter åt mig "att vi faktiskt ställt tillbaka klockan i natt och att klockan faaan bara är nio!" Ohpps jaja, hon vakna iaf :P

2009-10-25 @ 20:18:52
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0