Söndag och

Inatt blev det inte så många timmars sömn, men de var de värt.
Har jobbat idag till 13, sen åkte jag hem till vallstena. Vi fika och hade mys framför tvn.
Tur jag jobbat med två underbara människor idag, som gör arbetsdagen så mycket roligare.
vad skulle jag ha gjort utan min familj?! Dem är bäst!!  :):)

Sen blev det mat vid elias och nu hemma. Skall nog se lite tv sen när anders duschat klart.

Tur jag har min Anders också.
Som alltid finns där, jag kan prata med dig om precis allt.
Du är inte bara min pojkvän du är även min bästa vän.
Du lyssnar och är där för mig.
När ilskan börjar krypa sig på för vissa ,saker, så finns du alltid där och stöttar mig.
Du är guld värd.
<3

Orka lägga energi på personer som tar energi från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0