Söndag och frisyr bestämmd...



Afterwork i våras

I fredag hade jag då filéfrossa på jobbet, de lyckades jag med. Slöt kl 23 åkte sen hem och hitta en sovande pojkvän.
Igår va jag ledig, så jag begav mig till vallstena och umgicks lite med dem. Fick ett fat av min farmor som farmor och farfar fått i bröllopspresent. Den skall man ta vara på, sen föra vidare i generationer.
På kvällen blev det chips och dipp och zappande framför tvn.

Idag har jag jobbar sen 5.13. Gud vad jag sovit oroligt i natt, vaknat tusen gånger. Drömt en himla massa konstiga saker och pratat i sömnen, sa till anders när han skulle gå och lägga sig "du kan då aldrig hålla tyst" ;);)
huu. Men i natt hoppas jag kunna få sova bättre. Sen jag slöt har jag suttit med hemtentan. Snart inne på min 6:e sida, så det känns bra. SKall snart avsluta den, eller snart..:)
Ikväll skall jag och anders komm apå något gott att äta. Sen mysa framför tvn och brasan...

I morgon är det jobb igen, men börjar då kl 8, sen hem som vanligt och skriva hemtentan. För på tisdag skall den in.
Skall bli skönt aatt avsluta ett kapitel och få börja på ett nytt.

Nu har jag bestämt hur jag skall klippa/färga håret, de kommer ske kanske om ca en månad tills dess är de en hemlis :P

Här ställer man upp, gör allt man kan. Så blir man sviken på det sättet, fan va trött jag är på det. Kan man behanda folk så?! Nej inget som jag tillåter iaf. FAN TA DIG!!
Så arg!
Har ingen lust längre att ställa upp som jag gjort nu, vill inte ha med dig att göra längre.
Finish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0