Söndá härliga söndá.


Vardagsrummet från ett håll


vardagsrummet åt andra hållet


Sovrummet

Anders fixar sig i badrummet


Jag efter middagen

I fredags när vi skulle checka in på hotellet, fick vi reda på att vi hade fått en svit. Bara för att jennie(hotellchefen) visste att vi fira 5 år. Så där hade vi en svit, men en stor balkong ut mot vattnet, ett stort vardagsrum och sen ett sovrum, och en toalett med badkar.
Vi va och åt på torgkassen, jättegott och man blev jättemätt. Sen gick vi till G:a masters och drack drinkar.
Dagen efter blev det hotellfrukost.
Hade ett möte med sporthuset, där jag fick uttala mig, kändes skönt. Fick reda på att det hade skett ett missförstång inte att de inte ville ha mig kvar. För dem alla tyckte jättemycket om mig. Så det kändes bra. Orkar inte dra hela historien här, men de känns bra nu efteråt iaf.

Sen städa vi och jag laga mat igår eftermiddag för kl 17 kom dem och maten blev jättebra och god. Allt blev lyckat. Vi spela spel och drack vin/öl och även en välkomnsdrink blev det.
Jag somna som en stock sen när dem åkt hem..

Idag är det söndag och gud vilken härlig dag känns det som, vi var ute en stund på förmiddagen med katterna. De värmer i hjärtat när man ser hur kul dem har det ute. Nu har anders åkt till bro och jag skall kanske träffa Madde och Sandra.
Och sen tänkte jag hinna med att plugga, på en söndag, joe jag vet men skönt att få lite gjort ändå.


Kommentarer
Postat av: Linn & Louise

Vi hoppas att ni slapp äta på torgkassen! ;)

2009-10-25 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0