Sensless

Sitter och ser ett väldigt specillt program. Sensless, hon skall välja killar i mörkret, antigen ett ex, ett ragg eller så kanske det blir ne nakne skäggig man. Helt sjukt program.

Känns lite konstigt för klockan är snart 20.00 och jag skall snart gå och lägga mig. Skall sätta kl på 03.15, börjar jobba kl 04, sen skall jag hämta upp Sandra innan också. Jsag hoppas som sagt få sluta till kl 8 så jag hinner in till första starten och ser på GGN.

Jobbet idag på sporthuset gick bra, lite segt ibland. Men ändå mer folk än vad det brukar vara.

Måste packa lite inför i morogn:
-Gummistövlar
-2 Par strumor
-Underställ
-Fleecetröja + en tyngre tröja
-2 par mjukisbyxor
-Vindtät jacka
-Kameran (Måste ladda batteriet bara)
-Mössa,vantar,Halsduk

Sen de vanliga pengar etc.

Ikväll har vi varit och hämtat mat, blev en nachostallrik för min del. De var en god faktiskt, från lilal elefant. Oftast när man beställer från en pizzeria brukar de vara lite B, men inte frånn lilla elefant.

Hoppas alla får en super härlig Alla helgonahelg..Buuuuuu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0