Rubrik


Syskonen<3

Vakna kl kvart i 7 i morse och Anders låg ännu kvar bredvid mig, han börjar ju kl sju. Så jag buffla till honom och sa hur mycket kl var, då sa han bara nej den är kvart över sex, så fick säga till igen nej den är kvart I SJU, då flög han upp. De va snabba ryck det, åkte hemifrån fem i sju och var ändå på jobbet till prick sju. Tur vi inte bodde i bro, då hade han inte hunnit in till jobbet till sju.

Jag själva vakna runt nio, har gjort en brasa nu, men som alltid vill den inte ta sig.
Idag skall jag plugga en stund på föriddagen, sen skall jag ut och plocka nypon och göra förstra momentet med slånbärssaften. Sen kl 13 är det redovisningen fram till kl 15 står det.
Tror jag skall träffa Natta sen, verka lite oklart. Men det blir nog så.

Måste nog införskaffa mig en räfsa och en spade idag, för i morgon kommer mamma,rasmus och marcus hit. Vi skall hålla på i trädgrden, fixa och dona :)
Så vem vet jag kanske bjuder på hemgjord nyponsoppa :)

Ibland så önskar jag att jag var fjorton år igen, tänk va roligt man hade då.
Man trodde själv man hade så himla många problem, men egentligen så hade man ju inte det.
Man levde för stunden, brydde sig inte va alla andra sa och tänkte, man tog inte åt sig iaf.
Nu finns det människor som gör livet så mycket mer komplicerat, varför finns dem i mitt liv?!
En del förstår jag inte mig på..
En del vet jag inte vart jag har dem..
En del vet jag inte ens varför jag kallar dem mina vänner, för de tar så mycket energi från en, att jag vet inte om de är värt att kalla dem ens vänner...
Men sen finns det dem som jag vet vad jag har, och ni vet vilka ni är<3


Kommentarer
Postat av: saara

Det hade faktiskt inte varit helt fel och varit 14 igen, då hade man aldrig suttit här och fundera över jobb, måste ha pengar osv. När man var i den åldern sa alltid vuxna, ni skall vara glada för att ni är barn ännu, det kommer ni förstå den dagen ni blir vuxna, dem orden trodde man inte på då. Men så sant så sant. Inga bekymmer, bara små som sedan gick över fort.

2009-10-21 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0