Onsdag och ångesten börjar smyga sig på


Snart har vi varit tillsammans i 5 år, tänk vad tiden går.

Har jobbat idag till kl 16, direkt hem och sätta sig och skriva. Har iaf kommit på sida två nu, går sakta men säkert framåt. Igår fick jag lite panik, man skall ju skriva på ett AKADEMISKT språk, va fan är de? hur gör man?
Tusen frågor hoppa upp i hjärnan och jag blev bara ännu mer stressad. Skrev till en kompis och hon hjälpte att förklara det för mig iaf. Nu förstår jag vad det är, men hur skall jag kunna lära mig allt innan tentan skall in.
Hoppas dem har förståelse, att de här är första gången jag överhuvudtaget jobbar med det här.

Har hunnit med att se ett program av roast på berns också ikväll, i pauserna. De va med bert karlsson, stundtals var det roligt, men inte hela tiden.
Nästa vecka är det felix herngren (eller hur man nu stavar hans efternamn).

Är tillräckligt varmt inne i huset idag, så vi behöver inte elda. Har inte satt på värmen än, så de är bra, spara pengar pengar pengar :):)

ÅHHHH Jag längtar så till ullared, så mycket att jag står och dagdrömmer om det på jobbet, första steget in på G-kås. ROLIGT!!!

Nej nu skall jag nog fortsätta med min utvecklingspsykologi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0