Lördag och....



Mee in thailand

Igår jobba jag fram till 12, sen hämta jag natta och vi åkte hem till mig och såg film. En typisk tjej film.
Åkte till Bro på kvällen och va ute och gosa med katterna och fika.

Idag har jag jobbat från 5-13. Sen dess har jag varit ute med katterna en sväng, guud va dem gilla det. Sprang ut på vägen så jag blev helt nervös, tillsut locka jag in dem med mat, som först inte fungerna.
Men efter ett Linda-tricks så funka det.

Ikväll kommer sara, jocke, erica och pontus hit. Vi skall äta lite mat och bara ta det lugnt, börjar ju jobba 6  morgonbitti, så de blir ingen sen kväll.

Nu skall jag nog läsa lite psykologi i organisation och ledning..
Fan elden slocka, jag är inge bra på att göra eld :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0