Lifelong learning..yeeh goo for it!

Blev bara helt snurrig av alla artiklar, men nu hitta vi en i gruppen tillsammans som heter "escaping the slums or changing the slums?" Lifelonng learning and social transformation.

Skall börja läsa den snart men tror den kan bli väldigt intressant, tyvärr är den på engelska också. Men den VERKA vara lite lättare engelska.
Har suttit framför den här datorn hela dagen verkligen, letat artikel efter artikel. Tillslut gav jag upp och hoppades att någon annan i min grupp hittat någon. Men de hade tänk precis samma sak :), efter en kvart hitta vi en artikel som vi ville anväda oss utav. Så sanbbt gick det när vi va i grupp, hemma själv gick de inte alls bra. Satt här i flera timmar.
Nu ni som tror vadå, de är väl bara att söka på google. Jo eller hur!!! Trodde jag med innan, men så lätt är det inte nej. För det första skall det vara en vetenskaplig artikel och sen skall den även vara peer-rewieved. De är inte de lättaste, sen skall den ju inte handla om vad som helst heller utan just "lärande i organisationer". Så try it! Allt är på engelska och inte en lätt engelska utan en väldigt svår fack-engelska.
Får hoppas att våran blir bra nu, skall skumma igenom den. Sen skall den redovisas på onsdag.
Har även fått skriva ut en himla massa papper idag som är bra att ha schema, studiehandledning och såklart artikeln.

Mina katter är så gosiiga dem ligger här bredvid mig och sussar så gott. Kärlek till dem.

I morgon skall jag och sandra ut i skogen och plocka svamp och bär. OM vi hittar något vill säga, de är inte säkert. Men de är väl det som grejen, antigen hittar man jättemycket eller så hittar man inget. Hoppas sandra har kolla på skogarna här i follingbo lite bättre än jag, hon har ju bott här lite längre. Får väl ha follingbomasten som en riktlinje om vi skulle tappa bort oss här i dem djupa skogarna :).

Nej nu kommer snart anders hem, tänkte att vi kanske skulle bege oss in till stan och hitta något till Alice som fyller 1 år i morgon, så i morgon blir det källunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0