krångel med inlämningen








När jag väl satt mig ner och skulle göra det sista efter samtal med en kär vän, lite städning och lite facebookande :P, så funkar det inte att skicka in den för att den är skriven i fel fil, hur jobbigt får det bli?!
Ännu jobbigare blev det när anders hade formatera om sin dator igår så allt han haft där är borta, så nej, de va inte att bara skicka över den till honom. och jag själv har ju inget nerladdningsprogram, vill inte få något virus skit. Så anders fick ladda ner igen, sen så har jag skickat filen till honom och håll tummarna för att de funkar nu.

Har precis tagit sista tuggan från fläskfilén och potatisgratängen, nu blev jag jäkligt törstig. Fläskfilé har blivit som vardagsmat för oss de senaste gångerna, vet inte om de är bra eller dåligt.

Börja undra ikväll vart min kamera tagit vägen, får leta efter den i morgon.
Nu skall jag försöka skicka iväg filen, wish meee luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0