Kan man bo i guldrupe?

Igår hitta jag ett hus i guldrupe, eller en mindre gård. Det känns som att det ligger så långt ut men jag kolla upp det och det var faktiskt inte så långt till stan, eller 3 mil. Men det är det från vallstena också, kanske lite mindre. Men det känns som att det är lite åt fel håll, men Anders syster bor där iallafall. Så man skulle ju iaf känna någon där ute, så man är inte helt ensam.
Nej vi skall inte köpa något hus än, men man kan ju alltid kolla. Tills man hittar SITT hus.
Det är ju faktiskt rätt roligt att gå på husvisningar, skall ju på en idag. men det är mest för en kompis. Lite roligt att kolla själv, de är ju i Vallstena.

Idag har jag hunnit varit ute med katterna en liten stund, sen skal jag duscha och plugga sen kommer sandra och hämtar mig.
Ikväll skal jag laga mat i vallstena och äta där.

Hitta en tidning idag som jag skulle vilja prenumerera på, de är ingen fjortis tidningen det är en tidning om personlig utveckling och psykologi. Handlar om att man skall må bra och hur man får välbefinnande osv osv.
Många kanske anser att psykologi är trist, men då tror jag inte ni vet rikigt vad det handlar om.
det handlar om hur man skall vara som person, hur man kan känan sig bättre inombords, känslor, relationer och om lust och glädje i livet. Om våran personliga utveckling.

Nu skall jag börja göra någon nytta här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0