Kan det aldrig sluta regna?!

 


FotoLinda



Igårkväll hade jag gruppmöte och gick igenom en uppgift vi har gjort, så nu skall jag bara renskriva den och skicka in den. Skall vara inne på torsdag så de är skönt att vi ligger lite före.
Kunde inte somna igår heller så jag var väl vaken till toll och såg på comedy central.

Idag skall jag plugga gärnet fram till kl 14 då jag skall träffa madde, sen kl 16 skall jag träffa natta och kl 18 är det möte. Sen den här dagen är fullspäckad. Jag han med en hel del plugg igår så det känns skönt..

Anders var min försökskanin när han kom hem från jobbet, jag klicka kort på honom hela tiden. Han tycker väl kanske inte så mycket om det, men roligt var det iaf.

Fan hörde precis ett kras ifrån toaletten, egentligen får dem inte vara där inne. Men nu hade dem kommit in där så jag lät dem va där en LITEN stund, tror ni inte att dem rasar nej en jävla flaska så den går i tusen bitar. Undar hur mycket dem där katterna har tagit sönder..
Men jag skrek på dem så dem blev så rädda, så att så fort jag visa mig sprang dem och gämde sig. Då måste det iaf veta att dem har gjort något fel.

nej nu skall jag sätta igång med pluggandet. have a Nice day!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0