idag känns det väldigt grått ute..

Nu har jag skickat in uppgiften som vi skulle ha gjort idag tills klockan 12, jag har gjort klart min tenta helt nu (tror jag), eller hoppas jag. Så den skall jag lämna in idag igen då.
Får se vad hon säger om den, den här gången.

skall snart hoppa i duschen för jag skall bege mig in till stan en snabbis och köpa en systemkamera :D, skall bli skit skoj. Hoppas den finns hemma så man kan börja ta lite kort, nu skall ja skaffa mig en klok hobby.

Igårkväll kunde jag inte somna somna nog efter 12 någongång och de konstigaste va ju att jag borde vara trött eftersom klockan då egentligen var efter ett. Men nej det var jag inte, de var så många tankar som flög runt i mitt huvud. Som jag inte kunde få stopp på, men som tur är det bara glada tankar.

Anders fick ett nytt ps3 spel igår, så han satt och spela det hela kvällen, så jag gjorde klart min saft och den blev faktiskt god. Men nu märker man hur mycket socker det egentligen är i ett glas saft när man gör det själv.


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0