Gud va grått det är ute..



Längtar till Julen, Skål!!

Vaknat till några gånger sen kl sju, men nu bestämmde jag mig för att gå upp. Har en 15 sidig artikel på engelska att läsa, sen skall jag träffa sandra.
De ser inte ut som att det regnar iaf, så vi kan nog gå ut i skogen en sväng iaf.

Igårkväll fick jag reda på att vi hade personalmöte med sporthuest ikväll, igårkväll alltså. Vilken planering. Eller så är det att jag inte får reda på saker och ting. Sa till att de kanske inte spelar så stor roll att jag går eller inte för jag skall ändå sluta. Va fan skall jag gå runt och låtsas om det för. Åhh ibland blir man bara så besviken!
Kunde ha gjort så mycket mer roligt i sommar än att jobba dubbelt, men nu gjorde jag inte de för att jag ville ha kvar jobbet i höst, men fick man de nej. Eller på pappret har jag ännu kvar jobbet, men dem sätter inte upp mig på några tider. Falsk sätt alltså.

Ikväll skall vi till källunge och gratta Alice, hoppas de vi köpte blir bra. Har ett möte med klass senare ikväl också vem som skall sköta vad i morgon på redovisningen.

Nu skall jag nog gå och duscha sen städa av lite här, sen skall jag LÄÄÄÄSSA!!!


Kommentarer
Postat av: saaara

Fan vad dåligt av "sporthuset" dem får ju skit dåligt rykte när dem håller på så där.. Det är bara och strunta i dem.

2009-10-20 @ 12:23:19
Postat av: Natta

Jag håller med Sara, fan va dåligt..

2009-10-20 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0