Fredag och jag är inte ledig :(



Teneriffa 08

Vakna när Anders skulle gå i morse och gick upp. Gjorde eld och satt på tvn.
Nu sitter jag här med datorn i knäet. Måste väl börja med rapporten snart.
Men är lite mysigt att bara vakna till och mysa framför brasan.

Fick papper igår på att jag skall besikta bilen, känns som att det inte var så längesen jag besikta den, men men.
Var väl kanske ett år sedan, tiden går ju så himla snabbt.

Inatt så regna det, som alla andra nätter nästan. Vi har plåttak på huset så det hörs sådär härligt och mysigt.
Nu känns det verkligen som höst, tittar man ut så blåser det, regnar och löven har blivit rödbruna.
Och tänker man att det redan är den 9 okt så om 20 dagar är den november då är det vinter för mig nästan.
Åhhh då skall vi till Ullared :):):)

Nej kom på nu att jag måste betala räkningar..Ha en bra mörgon alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0