Fredag = Jobb idag

Fan va kallt det har varit ute inatt. Det betyder att värmen sjunker här inne också, så nu är det runt 16 grader här inne, inte så överdrivet varmt.
Men jag skall iväg och jobba kl 9.30, dock bara till 16 så det blir en kort dag, men det känns ändå bra.
Vill hem och göra en god fredagsmiddag till A, får se vad som orkas med.

Vi skall båda lägga oss tidigt ikväl eftersom jag börjar jobba kl 4 i morgonbitti och sen blir det en lång dag på tofta och A han skall hjälpa sin pappa i ladgården, för han skall iväg på GGN, eller han skall köra det är därför som han behöver hjälp.
Jag hoppas som sagt få sluta lite tidigare så jag kan komma ut och se jag också, men jag tror det skulle lösa sig.

Känner inte för att jobba idag, man har blivit så bortskämd med att få vara hemma och bara plugga och ha det mys. Men nu börjar en hård jobbvecka igen, jag får tänka pengar. Pengar till ullared det är bra.




Tror jag drömde inatt att det börja snö, snart är det dax för det också. Skall bli mysigt, hatar detta regn nu.


Nu hinner jag inte sitta här längre, måste klä på mig och borsta tänderna. Skall snart bege mig in till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0