Fika på stan med sara

Idag har jag pluggat sen var jag inne på stan och träffa Sara. Vi var och fika och sen kolla lite i affärer. Ingen av oss skulle handla något, och det gjorde vi inte heller.
Sen var det hem och plugga lite till.
Sen somna jag som vanligt en 45 minuter.
Vakna när Anders kom hem.
har bara slappat framför tvn och lagat mat.

idag har jag bokat tid för mina katter så dem skall bli av med sin manlighet och kvinnlighet.
Den 16 nov är det dax, två dagar innan vi åker till Ullared.

har läst mer idag än vad jag hade som mål och det är bra..

I morgon skall jag med Sandra och kolla på hus :):) Spännande.

Tog en jättefin bild på Sara idag:)


Kommentarer
Postat av: Saara

Vi var så duktiga som inte handla något :D Du kolla ju faktiskt på ganska mycket, men ändå ingen handel:) Vi får ta o ses snart igen hörru :) <3

2009-10-29 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0