....



Min kryddodling över spisen..

Nu har jag kommit hem efter en eftermiddag i stan. Träffa först madde, vi gick en sväng på stan sen var vi på etage och fika. Har aldrig varit där förut, men det var ett mysigt ställe.
Efter det träffa jag på Natta vi gick också en sväng på stan, sen fika vi också:)
Kl 18 börja mötet på sporthuset så jag begav mig dit, fick träffa den nya butikschefen och han verka jättebra.
Sen har jag även sagt upp min fasta haltidstjänst där, så från och med nu jobbar jag bara som vikarie. Men han tyckte att jag skulle bli första vikarie så det känns ju skönt, att dem ringer mig först.
Han sa även att jag skulle behövas från mitten av dec till mitten av januari rätt mycket pga av julhandeln och mellandagsrean.
Så det känns faktiskt jättebra efter omständigheterna.

Nu har jag satt på potatis så Anders kan få lite mat ikväll och jag har unnat mig själv ett glas rosévin, SKÅL!!

Anders har precis varit och hämtat posten, då hade jag fått brev från min farmor. Så gulligt av henne att skicka, det var ett kort på mig sen så var det en hälsning att hon mår bra och hon hoppas de är bra med oss och lite mer. Sen fick jag även "Mat" tidningen så nu har jag att läsa, som att jag inte har det ändå. Men får ta det när jag vill ha en paus.

Nu skall jag se på tv och umgås med min familj "Anders och mina två katter" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0