en vetenskapliga artikel?!

Idag kl 14 skall vi träffas jag och min grupp och då skall alla ha hittat en vetenskaplig artikel. Jag har hittat en intressant men den är på engelska som de flesta är. Och det är ingen lätt engelska, fack språk. Vilket gör att jag förstår ännu mindre. Men den verkar intressant. Den heter "The school as a learning organization"
Den är 6 sidor och världens minsta text, så jag kommer väl ägna hela dagen till att översätta den och förstå.

Imorse när jag vakna var det bara 16 grader så nu har jag lyckats göra eld. Inte ofta jag gör det, men idag så!

Är lite sugen på att gå ut i skogen och se om det finns någon svamp, får se om jag hinner sen.

Somna som en stock igår i Anders famn, är jag trött då är jag trött. That´s it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0