Blött de är ute



Min 18 års dag..


Nu har jag varit i vallstena och gjort en intervju med mamma, tror den blev bra faktiskt. Kan nog använda mig av den när jag skriver min rapport sen.
Sen gjorde vi även krubelurer och drack te (eller jag drack te), mamma drack kaffe.

Nu har jag plockat fram klänningen jag skall ha på mig ikväll, snart kommer anders hem då skall vi packa sen åka in till hotellet. Det blir filéfrossa ikväll, gott gott!!

Hoppas ni andra får en jättebra fredag, för det tänker jag ha..
Imorgon kommer da famillia hit och skall äta middag, skall bli så mysigt och så skall pappa få se vart vi bor :) :)

SNART skall vi åka till ullared, fatta vad jag längtar. Skall bli så kul att få komma bort lite och bara shoppa, de är ju inet fy skam de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0