11 tim 37 minuter sen jag skrev sist.

Har nu vaknat och har läst tidningen och fått i mig en skål med yohurt. Jag måste verkligen bli bättre på det här med maten. När jag bara är hemma på dagarna, så hoppas jag över att äta. Så igår mådde jag inte så bra på dagen, helt skakig och mådde lite illa, speciellt efter oboy´n jag drack, uhh kan nog inte dricka varm oboy på ett bra tag.
Idag skall jag då plugga (som vanligt), skall fortsätta och läsa om kompetens och utbildningsplanering. Igår läste jag om hur en chef skall vara, kan ju vara intressant, då man jämför mycket med sin egen.

Skall nog träffa sara också idag, hon har kommit hem ingen (iaf för några dagar) :)
Får väl se vad vi hittar på.

Skall nog försöka gå ut i naturen idag och ta lite bilder, snart är det ggn och jag hoppas på fint väder, tänkte ha med mig kameran och ta lite bilder..

Jag måste även betala lite räkningar idag, aldrig roligt men tyvärr ett måste.

Mitt mål idag!

-Läsa ett kapitel i min skolbok (lite över 20 sidor)
-Göra anteckningar över boken
-Kolla igenom kursmålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0