Måndag kära måndag...



Känner knappt igen mig själv förra sommaren, blond , längre hår och så hade jag lugg.

..och om 2 dygn sitter vi på båten mot ullared..Jippi:) Vad jag har längtat efter det och så snart är det dax.
Listan är färdigskriven, men kommer säkert hitta massa annat också.

Idag skulle jag egentligen köra marcus till sjukhuset, men mamma blev klar tidigare så hon gjorde de. Synd, då missa jag en chans att träffa dem, men det kommer fler..:) Kan jag försöka skriva lite istället på tentan som jag tänkte börja med idag. Men som jag skjutit upp så länge.
Kl 13 skall mina katter vara hos veterinären, dem skall kastreras. Så synd om dem idag för dem har inte fått någon mat på morgonen, eftersom dem kommer kräkas om dem äter under samma dag dem skall opereras.
Sen är det möte med skolan kl 14, sen kl 18.30 kommer girlsen hit, då skall vi laga tre rätters :)
Får se m vi hinner med eller hur stressade vi blir, hehe!

Nu skall jag göra något vettigt. Försöka med det iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0