Sitter på jobbet..

Gud va jag va trött i morse, men jag kom upp! Börja kl 7 i morse, skulle egentligen sluta kl 11, men de blev kl 12. Men det är skönt med lite extra timmar :)
Åkte direkt till atterdags efter jobbet och handla lite lunch, och kööpte lite grejer till jobbet. Träffa Louise också de va ett plus :)
Sen åkte jag direkt till Natta, jag åt min lunch sen fika vi med sofia. En trevlig eftermiddag...
Nu sitter jag på jobbet, börja kl 17-21, då skall jag hem och se om älsklingen gjort mat, eller så va det som igår, då kom jag hem och han koka makaroner, sen fick jag ta över och laga klart resten. Blev en pastasås med svamp och bacon..

Shit va tiden går snabbt, om en månad är det full rulle här på gotland, med turister.
har bestämmmmt att denna sommar skall bli den roligaste sommaren på länge :P Mycket grilla, bad, sol och massa mys!

Skall bli så skönt att vara ledig i helgen, första lediga dagen på lääänge....

Sitter på jobbet och längtar hem till A för att krama på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0