onsdag

sitter på jobbet idag och dem verkar i almänt lite svidiga idag, det är inte vanligt. Kanske är för att de inte är så jättebra väder. De brukar märkas. Men de går inte dåligt iaf.

Idag har jag jobbat från kl 7-13. Har gjort lunchlådor på jobbet bland annat. Sen va de möte. Åkte sen hem och då hade dem asfalterat åby vägen. johoo! historiskt.

Nu sitter jag iaf på jobbet och ringer. Fick nästan ingen parkeringsplats idag när jag kom in på stora torget, jag fick fickparkera på någon gata bredvid. Sjukt va folk det börjar bli redan, då märker man att att de börjar bli sommar.

Somna en stund mellan jobben hemma, gud va skönt de va, skulle gärna sovit vidare om jag inte skulle ha jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0