Onsdag

 i Söndags så tyna jag och anders sen släppte vi ut ungdjur hela dagen, så på kvällen kunde man säga att gud va sliten man kände sig, kört djur hit och dit och åkt massa traktor och släpat på stolpar. Men de va roligt att se dem sen när dem fick komma ut, gud va glada dem blev.

Jo då har man åkt på kräksjukan, men har blivit av med den igen. vakna i måndagsmorse och mådde illa. Sen kom de upp efter en liten stund. Anders kom hem från jobbet den dagen också för att han också mådde dåligt.
Så vi låg och spydde här hemma sen..inget kul. Speciellt när kroppen inte har något att spy, men den spyr ändå.
Sov och spydde mest den dagen, Igår mådde vi bättre då kunde vi iaf va ute och röra på oss.
Då åt man även sin första riktiga mål på ca 48 timmar. Så man kände sig lite tom om man säger så. Skulle egentligen ha jobbat igår kväll men dem sa att de va bäst jag var hemma. Skall ju gå ca 36 timmar efter man spytt så smittar man inte längre. Sen sa dem att de kanske va lika bra att jag var hemma idag också så jag va helt säker.

Men jag jobba på gustavsvik i morse några timmar, men oj va min kropp inte orka med det. Kände jag sen i slutet.
Men jag höll inte på så mkt med mat, för att vara på den säkra sidan. men jag skall inte smitta nu enligt dem uppgifterna jag fått.

Nu ligger jag hemma i sängen och vilar, måste plugga lite också. Shit de är inte långt kvar nu till tentan.

Skall eventuallt till Carl idag som fyller år.

hoppas min kusin kommer ner i sommar och hälsar på mig, min käääära kusin :)

har inte fått tillbaka min kamera än, men kanske att jag får den ikväll.

Bjuder på en bild av mina gummistövlar, lite skitiga bara.


Kommentarer
Postat av: Pierre

klart jag kommer ner i sommar:P

2009-05-30 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0