Lista!

SEX/KÄRLEK:

Är singel nu? Nej!
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Har ett seriöst färhållande redan!
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej!
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja det har jag.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej inte som jag minns
Haft sex på fyllan? Ja
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Tror inte det
Sparat något från ett gammalt förhållande? ja, någon present har jag sparat.
Somnat gråtande pga kärleken? Ja
Varit på en blind date? Nej
Har du lätt att bli kär? Nja jag vet inte, det beror sig på.
Har du någonsin varit kär?  Ja
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja!

KOMPISAR:
Är du ofta med dina vänner? Någon gång i veckan, så gott jag hinner.
Vad brukar ni hitta på? Fika, se på film, snacka skit och allt möjligt
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
Har du många vänner? Jo det har jag, men de är bara några stycken som jag umgås med hela tiden, andra mindre.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?Ja
Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja, tyvärr så tror jag det händer alla!
Har någon kompis ljugit för dig någongång?Antar det!
Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
Vilken kompis/vilka kompisar var du senast med? Sara
Ställer du upp för dina vänner ofta? Behövs jag så finns jag här.


SISTA SOM DU:
Du fick en puss av? Anders
Sov med dig i samma säng? Anders
Du delade ett riktigt skratt med? Anders
Du gick på bio med? De va nog i thailand med Louise, corna, anna
Du höll i handen? Anders
Du gick på stan med? Sara, Anders, Jocke
Du delade en pizza med? Anders, men de va ett bra tag sen.
Du ringde? Mamma
Skickade ett sms till dig? Sara
Du kramade? Anders
Du skrev med på msn? Natta
Du åkte bil med? Jocke
Gav dig en komplimang? Anders
Du kollade på film med? Anders
Du åt med på resturang? Anders, Sara, Jocke
Betalade något åt dig? Sara :) (Lånade) men någon som bjöd va det Anders

BOENDE:
Bor dina föräldrar tillsammans?Ja
Har du eget rum?Bor i en Lägenhet med Anders
Egen dator? Ja, bärbar. Anders har en stationär också.
Egen tv? Egentligen är de nog Anders som betalat den :)
Egen DVD? Ja, tillsammans med Anders
Boxer? yes!
Vilka färger går i ditt rum? Köket, vitt/grått, sovrummet beige, vardagsrummet grått
Har du kalsonger på din golvyta? Ligger nog några på golvet ja.
Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja, den är är  180 cm
Är köket stort?  inte överdrivet stort
Ismaskin? Nej
Micro? Ja.
Glass i frysen just nu? Ja
Badkar eller dusch? Dusch
Tvättstuga? Det finns utanför lägenheten
Balkong? Nej
Bra grannar? ja!

DIVERSE:

Favoritfärg? olika för vilken dag det är
Mobiltelefon? Någon från nokia
Skola och program? Elfrida andreégymnasiet, hotell och restaurang
Senaste filmen du såg? Taken
Senaste låten du lyssnade på? Beyoncé - Halo (Lyssnar på den nu, med order från Anders)
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? hej.det är helt okej själv då? Går bra fast de håller på att börja gunga. puss puss
Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 26 timmar, 29 min, 59 sek (Fick tillbaka den från lagning för inte så jättelänge sen)
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? 680 st
Vad åt du till middag igår? De blev hämtmat från thai thai
Vad var det senaste du sa till din mamma? kram kram
Vad var det senaste din mamma sa till dig? kram kram
Har du skolkat någon gång? Ja
Är du en svartsjuk person? Nej, de kan jag väl inte påstå
Kommer du bra överrens med din familj? Ja
Vad ska du äta till middag ikväll? Hitta lite rester i kylen
Har du några syskon? 2 smårbröder, 16 år, 18 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0